Gå til innhold

er netshop.no et sikkert kjøpe sted?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
som jeg sa i emne tittelen er netshop.no et sikkert sted og kjøpe hardware som ramm på? eller er det bare buff liksom at jeg alderi forexempel får varene jeg bestiller eller er det særiøst son som komplett.no?

9494867[/snapback]

Netshop er vel den 3(gjetning) største datarelaterte webshoppen i Norge. Så du kan nok være trygg om du handler der.

Lenke til kommentar

Netshop er ein seriøs aktør som eg har full tiltro til. Sidan butikken vart oppretta rundt juletider for nokre år sidan har eg kjøpt det meste av PC-utstyr der så sant det finnes i sortimentet.

Ta deg ein kikk i webshopguiden der det ligg drøssevis med brukarerfaringar. Hugs å lese ein del og ikkje ta karakteren for gitt. Å lese 2-3 stykk er alt for lite for å få eit heilhetsinntrykk. Enkelte gjev karakter 6 for at pakken kjem innan 3 dagar, andre gjev 2 for at det tok 1 veke.

For meg er kundeservice og behandlingstid ved reklamasjon, garanti, feil varer og liknande det viktigaste. Om det tar 3 eller 4 dager for pakken å kome fram bryr meg fint lite. Når det er sagt har eg veldig god erfaring med Netshop på det området, pakkene blir sendt kjapt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Løp og kjøp,de er raske og har god service.

9494927[/snapback]

...Og de er billige :)

EDIT:

De var bra da de var nye, men i den siste tiden er det tydelig at de ikke har råd til å gi kundebehandling lenger. Les litt rundt på forumet så ser du endel stygge saker.

9497596[/snapback]

Vel, dette gjelder aller webshoper, mend det blir som selektiv hukommelse.

Hvordan tror du denne forumkategorien hadde sett ut om alle de som har god erfaring med NetShop eller andre webshoper hadde sett ut? Det hadde florert med gode erfaringer. Det er bare at med en gang en kunde ikke f¨år det akkurat som han/hun vil, så er det rett inn på forumet og lage en "hold deg unna xxx.no for de svindler deg"-tråd.

Jeg sier ikke at alle trådene er slik, det er jo skikkelige saker også, men de blir som oftest løst, og viser seg at det har vært en feil. Husk at de som svarer på kundeservice også bare er mennesker, så de kan ikke lovverket ut og inn, og derfor kan de si feil/svare feil på mail etc.

Jeg snakker forresten om nettbutikker generellt her, ikke bare NetShop.

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...