jegernorsk Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 som jeg sa i emne tittelen er netshop.no et sikkert sted og kjøpe hardware som ramm på? eller er det bare buff liksom at jeg alderi forexempel får varene jeg bestiller eller er det særiøst son som komplett.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 som jeg sa i emne tittelen er netshop.no et sikkert sted og kjøpe hardware som ramm på? eller er det bare buff liksom at jeg alderi forexempel får varene jeg bestiller eller er det særiøst son som komplett.no? 9494867[/snapback] Netshop er vel den 3(gjetning) største datarelaterte webshoppen i Norge. Så du kan nok være trygg om du handler der. Lenke til kommentar
jegernorsk Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 ok takker for svar og da får jeg bare bestille da ^^ *gleder meg til ny ramm* Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Absolutt, og stemmer ikke noe helt. Så bare mas på dem, jeg har ihvertfall bare hatt god erfaring med kundebehandlerne deres og. Bra sted å bruke pengene dine. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Netshop er ein seriøs aktør som eg har full tiltro til. Sidan butikken vart oppretta rundt juletider for nokre år sidan har eg kjøpt det meste av PC-utstyr der så sant det finnes i sortimentet. Ta deg ein kikk i webshopguiden der det ligg drøssevis med brukarerfaringar. Hugs å lese ein del og ikkje ta karakteren for gitt. Å lese 2-3 stykk er alt for lite for å få eit heilhetsinntrykk. Enkelte gjev karakter 6 for at pakken kjem innan 3 dagar, andre gjev 2 for at det tok 1 veke. For meg er kundeservice og behandlingstid ved reklamasjon, garanti, feil varer og liknande det viktigaste. Om det tar 3 eller 4 dager for pakken å kome fram bryr meg fint lite. Når det er sagt har eg veldig god erfaring med Netshop på det området, pakkene blir sendt kjapt. Endret 14. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Løp og kjøp,de er raske og har god service. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg har kjøpt der flere ganger, har aldri hatt problem. Leverer raskt. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har bare god efaring fra Netshop. Jeg foretrekker dem fremfor noen andre nettbutikk. (jegernorsk,vennligst les nettiketten som omhandler skrivefeil) Lenke til kommentar
edds Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Skriv meg på listen over fornøyde kunder. Bestiller min andre PC derfra nå, og den er på vei i posten as we speak (ehm, type.) Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 NetShop > Komplett Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Anbefales varmt. Har bare bestilt en gang, det var ekstern HD og RAM. Rask levering, og jeg fikk byttet en vare rett før de sendte. De la også ved en sjokolade! =D Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 De var bra da de var nye, men i den siste tiden er det tydelig at de ikke har råd til å gi kundebehandling lenger. Les litt rundt på forumet så ser du endel stygge saker. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Annbefaler Netshop på det varmeste, av alle nettbutikker jeg har handlet av, er det Netshop som har vært best ved retur også. PS: Sjokoladen er faktisk god også, om du liker sånt da;) Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Løp og kjøp,de er raske og har god service. 9494927[/snapback] ...Og de er billige EDIT: De var bra da de var nye, men i den siste tiden er det tydelig at de ikke har råd til å gi kundebehandling lenger. Les litt rundt på forumet så ser du endel stygge saker. 9497596[/snapback] Vel, dette gjelder aller webshoper, mend det blir som selektiv hukommelse. Hvordan tror du denne forumkategorien hadde sett ut om alle de som har god erfaring med NetShop eller andre webshoper hadde sett ut? Det hadde florert med gode erfaringer. Det er bare at med en gang en kunde ikke f¨år det akkurat som han/hun vil, så er det rett inn på forumet og lage en "hold deg unna xxx.no for de svindler deg"-tråd. Jeg sier ikke at alle trådene er slik, det er jo skikkelige saker også, men de blir som oftest løst, og viser seg at det har vært en feil. Husk at de som svarer på kundeservice også bare er mennesker, så de kan ikke lovverket ut og inn, og derfor kan de si feil/svare feil på mail etc. Jeg snakker forresten om nettbutikker generellt her, ikke bare NetShop. Endret 14. september 2007 av _Zeke Lenke til kommentar
jegernorsk Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 kult alle sammen takk for infoen men nå får jeg bare bestille da ^^ får jo med godteri på kjøpe noen gang også hører jeg? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 kult alle sammen takk for infoen men nå får jeg bare bestille da ^^ får jo med godteri på kjøpe noen gang også hører jeg? 9499950[/snapback] Jepp og bestiller du før klokken 15 er du garantert at varen sendes samme dag Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Trådstarter har fått svar, og da denne tråden har en risk for å bli ført off topic og inn i diskusjoner som også føres i andre tråder stenges den like greit . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg