Chosen_One Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Da er det bestemt: Jeg og to kompisser drar til cancun på spring break neste år. Har nesten ingen erfaring med utenlandsreiser, så jeg må stille noen spørsmål her 1. Hva er billigste selskap å bruke dit? 2. Tips om hotell/Hybler osv. 3. Når er spring break? Hehe.. Håper å kunne fått noen svar, evt erfaringer hvis noen har vært der før. Love Endret 15. september 2007 av PUA Lenke til kommentar
MindB Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Billigste flyselskap er nok KLM og/eller Air France. Søkt litt rundt, og det ser ut som spring break er på forskjellige datoer? De forskjellige datoene + mer informasjon finner du ved å trykke på denne linken. Endret 14. september 2007 av MindB Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Billigste flyselskap er nok KLM og/eller Air France. Søkt litt rundt, og det ser ut som spring break er på forskjellige datoer? De forskjellige datoene + mer informasjon finner du ved å trykke på denne linken. 9495991[/snapback] Tusen takk! Leste på wikipedia, og der står det at spring break er stort sett i mars og på forskjellige steder, men cancun er liksom det beste og største. fant flyreiser fra alt fra 7500,- uten hotell til 12-25000 med hotell. Noen som har vært der før? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 The Quest er en film fra cancun(tror jeg) under spring break.' Den tror jeg vil gi deg et lite innblikk Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 The Quest er en film fra cancun(tror jeg) under spring break.'Den tror jeg vil gi deg et lite innblikk 9616184[/snapback] Tar heller å ser en episode av College Fuck Fest Lenke til kommentar
samebob Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Får vell ikke med seg så mye av hvordan det er der da. Bare "oh baby, harder harder" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå