martinpaa Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg vil gjerne bli kvitt et problem som irriterer meg. Problemet er at pcen min rebooter innemellom. Det som skjer er at skjermen blir svart så starter den på nytt. Det har ikke skjedd sånn før... /martin Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 har du sjekket hvor varm pcen din er? Lenke til kommentar
martinpaa Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 ja, jeg har sjekket. alt sammen ligger under 40 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Noen punkter gir større utslag enn andre, men her er noen punkter du kan se på; ¤ For dårlig kjøling ¤ Du har viftestyring, og har satt antall rpm lavere enn hva om er satt i BIOS ¤ Feil ved eller overgått maksgrensen ved overklokking ¤ Feil under oppdatering av BIOS ¤ Deffekt eller uorginale drivere ¤ Virus ¤ Bruk av dårligt eller overdrevet bruk av Tweake programmer. ¤ Deffekt eller overbelastet strømforsyning ¤ Deffekt Ram brikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå