gaardern Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Henta pakke fra multicom på posten i sted. Bestillte 2 minnekort og 2 gps-mottakere, men i pakken var der bare 1 gps. På pakkseddelen står det at 2 stk var levert. Jeg betalte med visa, og jeg sitter jo da med svarte per. Har send mail til multicom, men de har tatt helga nå. Jeg har jo faktisk ingen beviser på at det var 1 stk gps i pakken, og ifølge pakkseddelen tror jo multicom at de har levert 2 stk. Noen som har vært borti liknende situasjoner, kan de slå seg vrange og "lure" meg for en gps? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 For å sette det på spissen så ja, Multicom kan snylte deg for en GPS. Var det noe som tydet på at pakken var åpnet fra før? Om det er noen som liker å stjele GPSer fra deg, så trenger det ikke nødvendigvis være Multicom. Det kan godt hende det er en i fra Posten som har vært klåfingret. Lenke til kommentar
gaardern Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Pakka så ikke åpnet ut når jeg fikk den. Får følge opp mailen på mandag. De bør jo uansett ha såpass lagerstyring at de vet at de tok ut 1 stk til sendingen min, ikke 2 slik de skulle ha gjort. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 De finner nok ut av dette når de sjekker lageret sitt ja Skjedd med flere butikker før, og det løser seg som regel på den måten. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Henta pakke fra multicom på posten i sted. Bestillte 2 minnekort og 2 gps-mottakere, men i pakken var der bare 1 gps. På pakkseddelen står det at 2 stk var levert. Jeg betalte med visa, og jeg sitter jo da med svarte per. Har send mail til multicom, men de har tatt helga nå. Jeg har jo faktisk ingen beviser på at det var 1 stk gps i pakken, og ifølge pakkseddelen tror jo multicom at de har levert 2 stk. Noen som har vært borti liknende situasjoner, kan de slå seg vrange og "lure" meg for en gps? 9494374[/snapback] Dette skal multicom enkelt kunne sjekke om de har rutinene i orden på lagret. Har selv opplevd en slik sak med en manglende cpu og det ble sjekket på lagret til vedkommende webbutikk og da så de fort at de hadde 1 "for mye" og den ble ettersendt tvert. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det blir alltid ordnet. Har skjedd noen ganger at jeg har fått feile varer eller en for lite/mye. Det ordner seg som regel. Ærlighet varer lengst for alle parter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå