Stig-Arne Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hei, skal levere inn skjermkortet mitt Gainward GF4Ti4200. Så tenkte jeg at jeg skulle få ett annet fra en annen levrandør. Jeg har tenkt på dette: Abit Siluro Geforce4 Ti4200-8X 128MB AGP, DDR, TV-Out, DVI, Retail Er det noen som har noen meninger om dette kortet? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hvorfor i all verden skal du gjøre det? Hvis du skal oppgradere bør du ikke gå for noe mindre enn r9700. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 1. jeg HATER Ati 2. Det blir bare overkill med noe større 3. gidder ikke å betale så stort mellomlegg Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Synes det høres ut som en lite gjennomtenkt idé... 8X AGP gir praktisk talt ingen ytelsesforbedring.... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Finner du noen kort UTEN 8x? Er jo ikke særlig stor forskjell i prisen uansett så. Skal til sommeren bytte hk. uansett. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Sant. Jeg så ikke at du hadde et 64MB kort fra før. Men allikevel, jeg synes ikke det er særlig gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Saken er jo den at det er så og si ingen andre skjermkort uten 8x. Så hva er vitsen. Jeg vil bytte levrandør siden Gainward har hatt store problemer med 4200 serien. Så jeg spørr igjen, forslag til andre gode kort med god bundle ? Jeg håper på å slippe å betale så mye i mellom legg. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Det finnes nesten bare 8x kort der ute nå, og abit otes er et godt valg. Ikke bytt inn til et nytt gainward iallefall :wink: Ser at du ikke har den helt store maskinen ellers, så er radeon kort er kanskje litt overkill også, dyre er dem og.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Nettopp... Endeli noen som fattet poenget Men, hva er spesielt med OTES kort ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Jeg trodde du kun skulle bytte pga 8X AGP først, men da så jeg ikke minnemengden. OTES bråker noe j43vlig, ikke bytt til det. MSI har fin bundle, og har en snaisen ViVo-sak. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 VIVO? spesielt med det da? Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 for hvorfor kjøpte du ikke ukestilbudet på komplett.no ????? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 VIVO? spesielt med det da? VideoIn VideoOut? Fint som f, det. for hvorfor kjøpte du ikke ukestilbudet på komplett.no ????? Hvorfor leser du ikke hele tråden før du poster???????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Tenker du på gainward kortet? Nope... vil ikke ha gainward i denne omgang.. kanskje neste generasjons kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå