preje Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Afseth, jeg stoler på deg, og går for det macro-objektivet:-))Takk for hjelpen! 9515188[/snapback] Bra solgt, Afseth Lenke til kommentar
Hundogkatt Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Et sted skal jo pengene mine gå, og da er det jo greit at jeg fikk litt service, i tillegg til objektiver som (etter hva jeg har lest) vil hjelpe meg å skape de bildene jeg ønsker meg! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Afseth, jeg stoler på deg, og går for det macro-objektivet:-))Takk for hjelpen! Bra solgt, Afseth Bare synd at salget mest sannsynlig ikke gikk til butikken jeg jobber i Men nå er jo ikke det grunnen til at jeg er her heller da. Lenke til kommentar
preje Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Afseth, jeg stoler på deg, og går for det macro-objektivet:-))Takk for hjelpen! Bra solgt, Afseth Bare synd at salget mest sannsynlig ikke gikk til butikken jeg jobber i Men nå er jo ikke det grunnen til at jeg er her heller da. 9523342[/snapback] Var ment som en fleip :!: men man trenger jo ikke være noen Einstein akkurat for å skjønne at dine bidrag på forumet har en viss tyngde bak seg, spesielt ikke ved anbefaling av utstyr Edit: Innlegg nr 150 Endret 18. september 2007 av preje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå