Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Router-valg

Anbefalte innlegg

Bør jeg velge denne CNet Broadband Gateway 10/100 Mbps

bredbåndsruter med 4-port 10/100 switch (med fordel at den er billigere) eller denne SMC Barricade High Speed Internet

Access Sharing Router, 7004VBR Retail (en venn har hatt problem med at portåpningen til CS ikke fungerte, men han er litt "n00b")

Hvordan er det med denne? Billion Broadband (xDSL/Cable) IP-Router

(BIPAC-640AE) m/4stk 10/100 Lan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du går for SMC, så anbefaler jeg deg den som heter 7004BR!! IKKE VBR. Har noen kompiser som kjøpte VBR-utgaven, og de fikk IKKE satt den opp skikkelig, pluss at den ikke funket ordentlig på nettet. Har selv 7004BR, og den fungerer MEGET bra. Lett og sette opp er den også....

MVH

jovi

Lenke til kommentar

Jeg synes jo 3Com sin http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl virker veldig grei men jeg såg et innlegg her for en stund siden der folk klagde over at den hadde lite minne, og at etter en viss lang nedlastingstid eller annet så måtte den restartes. Noen som har den med god erfaring?

Jeg synes det er for mange som har problemer med den SMC'en. Er det noen som har fått til f.eks Counter-Strike på over den?

Lenke til kommentar

nå ja 3 com cisco og zyxel + intel er det som har vært lengst i data og telekommunikasjon da men som sagt smc er stabilt og funker jeg kjører per idag en 704br smc ruter og rent smc nettverk hjemme dette funker helt greit og har aldri problemer men som sagt litt lavere overførings hastigheter på STORE filer men også noe som er ganske normalt (skrive til disk med andre ord) har sjeldent problemer med hjemme nettverket men der jeg jobber er det for det meste 3com som er aktøren pga boot bios chipen på nettverks kortet (pc`ene er lissom fra 93-97) lever i en ikt avdeling med slike kår blir det vansklig :p

Lenke til kommentar

nå ja 3 com cisco og zyxel + intel er det som har vært lengst i data og telekommunikasjon da men som sagt smc er stabilt og funker jeg kjører per idag en 704br smc ruter og rent smc nettverk hjemme dette funker helt greit og har aldri problemer men som sagt litt lavere overførings hastigheter på STORE filer men også noe som er ganske normalt (skrive til disk med andre ord) har sjeldent problemer med hjemme nettverket men der jeg jobber er det for det meste 3com som er aktøren pga boot bios chipen på nettverks kortet (pc`ene er lissom fra 93-97) lever i en ikt avdeling med slike kår blir det vansklig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...