Ceriox Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg kjøpte meg Reserator 2 siden mitt Radeon X1900GT ble varmt og det kom fram streker og sånt når jeg skulle spille... Dette skjedde bare av og til Nå når jeg har koblet opp reserator 2 kommer det streker og sånt hele tiden, til og med en del før jeg kommer meg inn på selve spillet (altså i hovedmenyen) Slangen går fra radiatoren, til cpuen, til skjermkortet, og så tilbake igjen. Jeg har ikke vga-memory blokken... og tenker at dette kanskje kan være problemet. Jeg har ikke fått til å finne temperaturen på skjermkortet. Brukte Everest, og det eneste jeg fant av temperaturer var faktisk en av de fem harddiskene. Kan det være noe annet som er problemet? er det noe jeg kan gjøre for å kjøle ned skjermkort-minnet før jeg får blokken, som en midlertidig løsning? Lenke til kommentar
Admiral-K Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har du vannblokk som KUN dekker GPU og ikke RAM eller spenningsregulator? I så fall ville jeg skrudd av maskina med en gang og skaffet dette. Lenke til kommentar
Ceriox Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2007 Har du vannblokk som KUN dekker GPU og ikke RAM eller spenningsregulator? I så fall ville jeg skrudd av maskina med en gang og skaffet dette. 9500406[/snapback] Jepp dette var problemet. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hm... Hadde sett meg ut denne blokken til skjermkortene fra Microplex, men p.g.a problemet du nevner her tror jeg heller at jeg går for en heldekkende blokk. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) RAM og spenningsregulatorer trenger egentlig ikke mer enn passiv kjøling og heldekkende blokker har en tendens til å være mer restriktive og dyrere enn vanlige VGA-blokker. EDIT: Typo ... Endret 28. oktober 2007 av haalo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå