OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Visste ikke helt hvor jeg skulle poste dette, men leste i allefall om dette på en nyhet her på hw for 2-3 måneder siden (eller mer). Programmet, eller funksjonen var slik at man kunne ha 2 pcer med samme vindu opp i word, så det jeg skrev på pc 1 viste seg på skjermen min og pc 2 sin skjerm. Det var ikke snakk om en VNC løsning eller noe. kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hørtes merkelig ut, og kan sikkert ordnes via et terminalvindu. Men hva er poenget med noe slikt, og hva skal det brukes til? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Google har en slik funksjon. Altså du lager en bruker (2) i google nettverket. Så lager du et dokument i googles tekstbehandler, og så deler du det med en annen bruker. Så åpner begge dokumentet, og da kan begge se hva som blir redigert "live". Lenke til kommentar
OverCaffeinatedFightrpilot Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Google har en slik funksjon. Altså du lager en bruker (2) i google nettverket. Så lager du et dokument i googles tekstbehandler, og så deler du det med en annen bruker. Så åpner begge dokumentet, og da kan begge se hva som blir redigert "live". 9494740[/snapback] skal sjekke ut denne funksjonen, men hadde vært bedre med den nyheten som en gang for noen måneder siden var på hw.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå