Keiseren av Grønland Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg ser det er mange i kontaktlisten min som har sin domene-epostadresse som MSN adresse også. Jeg har nettopp fått aktivert et domene og har også lyst til å gjøre det samme. Har en sinnsykt gammel og barnslig hotmail adresse som jeg vil bli kvitt for godt. Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Du går til msn.no og lager ein ny konto, når du lager den velger du eksisterende epost og skriver inn din mail. Endret 14. september 2007 av Runar0 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 ah nice så lett ja jeg prøvde bare å logge rett inn med den nye eposten men det gikk selvfølgelig ikke Lenke til kommentar
Holten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Sorry for at jeg bumper. Jeg skal prøve å bruke en adresse med @teamx3me.no tilslutt. Men det funker ikke! Står bare at påloggingsnavnet ikke eksisterer eller noe sånn.. Hjelp? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) https://accountservices.passport.net/ppnetw...500&lc=1033 hvis du skal registere en email så den funker på msn du skal trykk på "Use an e-mail address you already have" hvis du ikke skjønte det. da blir email din regga mot email din. Endret 20. oktober 2007 av ranvik Lenke til kommentar
Holten Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Takk! Men fant ut at den inkompotente jævelen som jeg er medlem i teamet til er en fa*n's idiot..så nå trenger jeg ikke adressa lenger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå