Gå til innhold

Klart for Team Fortress 2-beta (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vises godt at steam har tatt opp kampen kraftig med xfire, det er masse god snaks i den nye utgaven =D

Jeg må si jeg er imponert :D

Gleder meg til TF2 kommer ut, skal nok ikke prøve det i beta, venter heller på den ferdig utgaven, i mellomtiden går jeg til innkjøp av hl2 episode 1 og s.t.a.l.k.e.r

Noen som vet hvorfor man ikke får brykt keys av spill man har kjøpt og aktivert disse i steam?

Har blant annet Company of heroes, dreamfall og titan quest...

Lenke til kommentar
Vises godt at steam har tatt opp kampen kraftig med xfire, det er masse god snaks i den nye utgaven =D

Jeg må si jeg er imponert :D

Gleder meg til TF2 kommer ut, skal nok ikke prøve det i beta, venter heller på den ferdig utgaven, i mellomtiden går jeg til innkjøp av hl2 episode 1 og s.t.a.l.k.e.r

Noen som vet hvorfor man ikke får brykt keys av spill man har kjøpt og aktivert disse i steam?

Har blant annet Company of heroes, dreamfall og titan quest...

9498971[/snapback]

Tror spillene som funker via Steam har egne cdkeys, ikke de som du får i butikkversjonene.

Lenke til kommentar
Du kan få av meg :)

Jeg gir bare bort HalfLife 2 da....

EDIT: Leste at man bare kan gi bort spillene når Orange Box er gitt ut, så vi må nok vente litt :(

9496902[/snapback]

Særiøst? Jeg greier og vente til da! :)

Ahh, love :love: *forgude deg*

9499022[/snapback]

Seff kan du få den :)

Alle kompisane mine eier det fra før uansett :!:

Bare PM meg med Steam-en din engang, så skal du få den ;)

Lenke til kommentar
Du kan få av meg :)

Jeg gir bare bort HalfLife 2 da....

EDIT: Leste at man bare kan gi bort spillene når Orange Box er gitt ut, så vi må nok vente litt :(

9496902[/snapback]

Særiøst? Jeg greier og vente til da! :)

Ahh, love :love: *forgude deg*

9499022[/snapback]

Seff kan du få den :)

Alle kompisane mine eier det fra før uansett :!:

Bare PM meg med Steam-en din engang, så skal du få den ;)

9499086[/snapback]

Okei :wee:

Lenke til kommentar
Har pre-ordera nå. gleder meg hardt til "betaen"

9499400[/snapback]

Jeg også, regner med at spillet er tilnærmet fullverdig, sikkert bare småting som kommer til å endres. ...så var det bare saken med at jeg suger i fps på nettet da :hmm: satser på den 'cartoony' stilen kan binde opp sinnet og frustrasjonen min.

Lenke til kommentar
Det var da faen meg typisk.

Nå som jeg har mistet bankkortet mitt så får en seff ikke ordnet Orange Box.

*sukk*

9500274[/snapback]

Haha :devil:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei, føler med deg :dontgetit: Mitt er også forsvunnet på mystisk hvis et eller anna sted under senga, så jeg lånte mamma sitt :innocent:
Lenke til kommentar

Jeg synes det er rart at de ikke gir ut en pakke uten HL2 og EP1.

Tenk alle de millionenen med folk som må kjøpe et spill de allerede har spilt, er jo rett og slett sleipt. Greit det er billig, men uansett burde det vært en mulight hvor man slapp å kjøpe disse to spillene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...