Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, har en gamer pc og lurte på hvilket AV som var best, laster også ned torrent filer (dvd rip filmer). Spiller BF2 Har dette utstyret:

raptor 74 GB 10000 rpm

WD 320 GB 7200 rpm

evga 8800 gts 640 mb

Opteron 182 (939 sokkel)

2048,2 corsair ram (ddr-dimm)

Odin Gigabyte 800 W

a8r-mvp crossfire

dvd rom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Avira Premium Internet Security Suite på laptopen min. Spesefikkasjonen står i Porfilen min. Jeg synes Avira fungerer ganske bra. Har ikke de store problemene. Den bruker ikke så mye systemressurser heller synes no jeg. Maskina er kjapp til å slå seg på selv om Avira er i gang. Den er litt treig til å starte opp da, men det har ikke så mye å si for min del.

Derimot har jeg 2 andre maskiner som kjører BitDefender Internet Security 2008. Den har noe som heter Gamer Mode. Hva dette innebærer er jeg ikke sikker på, men det har sikkert noe med at den krever mindre når man spiller eller noe. Vet ikke helt. Har ikke gidda å skrudd den på da jeg ikke spiller og har såpass bra maskin allikevel så jeg merker ikke noe særlig hvis jeg skal spille.

Og ærlig talt tror jeg ikke at det er Antivirusprogrammet du skal tenke på hvis spillet hakker.

Eneste som kan være problemet med BitDefender er om du tar Dyp Skanning og tar på alle alternativer. Da står den en stund for å si det sånn. Men ellers fungerer den bra.

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale Norton Internet Security 2008, den kan brukes på opp til 3 PC-er pr lisens(nytt fra 2008). Siden 2007 versjonen har NIS ikke vært noen "bloatware", "resource hog" etc. :)

Men alltid test den før kjøp, en vet aldri om en var uheldig og hadde hardware/software konflikt. De fleste antivirus/brannmur pakker lar deg teste dem i en periode på ca 30 dager.

Jeg er ihvertfall fornøyd med min NIS2008! :thumbup:

Endret av Knightospr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...