Wild Berries Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei. Som Topic, er det lov å laste ned Music Video`er ? Visst det er lov, hva anbefaler Dere av program og plasser ? Kun svar visst dette er lovlig. Takk. Vennlig Hilsen W_B PS: Er tråden ulovlig, vennligst steng den. Er den plassert feil, vennligst flytt den. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 YouTube har de fleste videoene, de er lagt opp der av selskapene selv, siden de ikke er fjernet. Du kan laste dem ned ved dette for eksempel. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 YouTube har de fleste videoene, de er lagt opp der av selskapene selv, siden de ikke er fjernet. Du kan laste dem ned ved dette for eksempel. 9493338[/snapback] Takker Dem for raskt svar Men hvordan blir kvaliteten visst en slenger opp Music Vidoen i "fullskjem" modus ? Blir det kornete og "CBM-64" oppløsning? (Ikke noe stygt ment om CBM-64). Takker atter engang for svar. Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kommer an på kvaliteten på videoen, og det varierer ganske mye. Du kan jo prøve et par videoer for å sjekke. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Kommer an på kvaliteten på videoen, og det varierer ganske mye. Du kan jo prøve et par videoer for å sjekke. 9493404[/snapback] Har ikke Firefox på PC`en, så om det er det som gjør at jeg hele tiden får opp "error" på downloaden, vet jeg ikke Har "selvsagt" IE. Så andre tips, Takk Takker Dem ihvertfall for tiden Dere`s. Vennlig Hilse W_B Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Får samme feilmelding som Wild Berries. Noen som vet hva som er feil? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 bare bytt til FF problem løst , og datan er litt tryggere Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 bare bytt til FF problem løst , og datan er litt tryggere 9501377[/snapback] Jo, kan støtte den, om FF Men brukte Netscape i "gamle" dager, men fant ut etterhvert at det var like greit med IE. Har alltid oppdatert Ad-Aware, CC-Cleaner, Zone-Alarm og SAS. Så slikt sett håper og tror jeg at det ikke er så mye dritt på min PC`e. Håper at noen av Dere kan hjelpe til med ett enkelt program for de av oss som bruker IE. Takk. Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå