Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Den magiske kløften


Gjest Kåt gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Kåt gjest

Okay, jeg er sikker ikke den eneste her som mer en gang har siklet når jeg ser kløften til en jente. Det er ett eller annet helt magisk med dette som nesten gjør at jeg mister all folkeskikk og bare blir sittende å stirre. Men det jeg lurte på (og jeg vet det er et sykt dumt spørsmål) var hva dere jenter selv tenker om dette. Dere har garantert opplevd menn som stirrer, men hvorfor går dere med utringning.

Er bare fryktelig nysjerrig (og litt kåt :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv sett en del latterlige tilfeller hvor stor blotting av bryst faktisk gjør at dama taper seriøsitet........ bare alle de rare innslagene fra lokal-TV i forbindelse med lokal valg - her stirrer man rett i en kløft? Why? virke tilgjengelig for hvermannsen? vise at man har noe? ikke sikker på konklusjonen der... men virker som et salg, da

 

Andre grunner til Hvorfor:

- er man som jente singel - terse ut de andre jentene

- singel/ilag med noen: få oppmerksomhet/typen får lyst/blir sjalu

- posisjonere seg politisk - er liksom blitt inn å komme seg inn på plasser uten å ha annet å bidra med en kropp.......

- ehhh.. mange menn blotter brystet sitt, da men uten nipples...why - bare så vi kan se at de har hår på brystet?

- er man som jente fyldig: så har man jaffal 2 ting som er sexy

Lenke til kommentar

Det er som i Seinfeld episoden...er det kløft så ser man...man er bare svak rett og slett og kløft er kløft..en må bare titte litt.

 

Men som det blir sagt ovenfor...kløft kan være så galt i så utrolig mange situasjoner og det er ganske mange som missbruker bevist den "makten" kløft har over oss svake menn :blush:

Lenke til kommentar

Må si at selv om det ikke finnes noe vakrere enn en kløft, prøver jeg å ikke stirre for mye. En kjapp titt og en "Ooo, nice" i hodet er nok. Resten av samtalen bør foregå øye til øye. Men når man er på middag med en jente som er eldre enn deg, sitter rett foran deg og har den utringningen, er det vanskelig å se andre steder. :p

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...