cossiemk1 Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Den forsterkeren (BF0756) sammen med det kompsettet, og feks 2stk RE 10" eller 12" burde bli MEGET bra... Ikke la den lave prisen lure deg. Evt RE SE 12"... Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Og vist du forst skal handle på Eltek, husk at bestillinger over 2K = fri frakt Da kan du handle cd spiller der. De er faktisk veldig billige. Kjøpte en Alpine CDA 9855R der selv for noen uker siden. Fantastisk flott spiller. Er verd 7000, betalte bare (latterlige 3 500) Røver kjøp. Andre plasser er prisen godt over 4K, nermere 5. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg har fått tilbud om å kjøpe en Rockford Fosgate Punch 301X til 800kr, hvis jeg da går for denne, hvor godt passer forsterkeren og høyttalerne sammen? Bør jeg vurdere et annet merke istedet da? Er denne forsterkeren like bra eller bedre enn Dynabel Bf 0756? Men tatt i betraktning at jeg sparer 2,5k på forsterkeren, så kan jeg bruke dette til resten av komponentene. Bedre spiller eller høyttalere for eksempel. Hva er best? kjøpe den nye eller den brukte forsterkeren? edit: Hvordan er disse elementene forresten? Er de noe bra i forhold til morel? LINK!!!!! Endret 18. september 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 301x er vel en fire kanaler om jeg husker helt rett.. Siden det ikke er en gammel power forsterker tror jeg heler du skal gå for den nye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå