Nordgaard Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Noen som vet noe om School Rumble season 3? De sier i siste episode i season 2 at de kommer tilbake, men ikke når :| Vil ha season 3 ! Lenke til kommentar
Frikko Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Det har vært veldig mye snakk om det, men vi har aldri egentlig fått no konkret svar på om det kommer en sesong til eller ikke. Men jeg håper virkelig at den kommer, for sesong 2 slutter ikke helt som jeg ville at serien skulle avsluttes på Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Kommer nok en sesong til. Men først må de ha nok materiale å ta av. Du kan sjekke innom forumet hos wannabefansubs.info Men kort sagt så er det ingen som vet akkurat nå. Du kan jo alltids lese mangaen som har kommet et stykke lenger hvis du er sulten på mer SR. Endret 16. desember 2007 av Raijin Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Dette er ein av mine klare favoritter, ein serie til å bli glad i. En sesong 3 må komme ja Eg kjøper mangaen i tillegg, og neste volum ut,vol.8 begynner når noenlunder der sesong 2 starter. Vel verdt å lese i ettertid selv om man har sett animen noen ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå