Shoegazer Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei! lastet akkurat ned Tekken 5 dr på ps3 min, etter at jeg gjorde det leste jeg om det på vg's spillsider..der sto det at det kom ut online ver. og full ver. i november. hva er det jeg har lastet ned da? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Full version menes nok vanlig og online i en pakke Nå trenger du bare kjøpe online version når det kommer Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Full version menes nok vanlig og online i en pakke Nå trenger du bare kjøpe online version når det kommer 9493057[/snapback] ok, takk for svar. vet du datoen på når online pakken kommer ut? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 November som sagt. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) November som sagt. 9493992[/snapback] hold deg til soul calibur:P neida, men mente eksakte datoen.. Endret 14. september 2007 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Online-patchen kan du laste ned fra US store allerede nå Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Online-patchen kan du laste ned fra US store allerede nå 9498299[/snapback] nice, noen prøvd den? kan man laste den ned derfra og spille på nettet her? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) NOVEMBER? Bryr ingen seg om europa i det hele tatt? Kom lenge siden på Japan, og ikke så lenge siden på USA PSN... Jeg kjøpte den på USA, og det synes jeg flere tekken fan burde gjøre isdedenfor å vente til November. Og ja den funker perfekt på EU konto, uansett om den er kjøpt på USA konto Men jeg har lest ett sted at visst du har kjøpt Tekken DR på EU, så kan du ikke kjøpe Tekken DR Online patchen på USA, spillet må være fra samme konto fra samme land. Endret 15. september 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 NOVEMBER? Bryr ingen seg om europa i det hele tatt? Kom lenge siden på Japan, og ikke så lenge siden på USA PSN... Jeg kjøpte den på USA, og det synes jeg flere tekken fan burde gjøre isdedenfor å vente til November. Og ja den funker perfekt på EU konto, uansett om den er kjøpt på USA konto Men jeg har lest ett sted at visst du har kjøpt Tekken DR på EU, så kan du ikke kjøpe Tekken DR Online patchen på USA, spillet må være fra samme konto fra samme land. 9498682[/snapback] ja det er drøyt. men er vel blitt vant til det:P æsj da, da for jeg jo bare vente da, siden jeg allerede har kjøpt eu versjonen. tar man med rankinen fra ghost mode med seg på nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå