lubo.carson Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei, da er jeg i gang med et nytt filmprosjekt, og da trenger jeg hjelp til å finne ut hvordan jeg kan filme prossesen mens man lager hjemmelaget tattovering. Hvordan man gjør så det ser ekte ut, og også hvordan det gjøres på ordentlig. Filmen handler om en som tattoverer dager med smerte oppover armene, for så å kutte oppstrekingene. En avansert måte å begå selvmord på, med andre ord:P Takk for all hjelp på førehand! /Ivan Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Vel, du skaffer deg armen din i plast eller hva de bruker, så sminker du armen slik at den ser like ekte ut som din. Tattoeringen skjer på den falske armen, men du tegner det inn på den ekte. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Vi skal ikke vise at han tattoverer i ramme, men se at han gjør klar sakene osv, så bare filmer vi ansiktet under arbeidet, og resultatet som svart penn på armen. Tenker jeg... Endret 14. september 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå