Edstro Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hei. Hvis dere ser for dere superoffice eller itslearning. En LMS-Platform til meldinger og andre diverse ting. Finnes det noe slikt gratis, som du kan bruke på en server? Eller må du kjøpe det? Hva slags muligheter har jeg? Av det LMS-platformene som finnes. Jeg bruker Windows 2003 server. Vil helst det skal være web-basert. Endret 14. september 2007 av eddielie30 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Moodle er et gratis LMS-system (OpenSource) du kunne ha sett litt på. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Hei. Prøver meg på programmet nå. Men får opp feilmeldingen: Naming conflict: block participants has the same title with an existing block, mentees! Har googlet det men forstår ikke hvordan det kan løses. Noen som vet hvordan jeg løser problemet? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 På Moodle.org har de 'Free Support'. Vil tro det er bedre å stillle spm. der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå