Gå til innhold

DINE erfaringer med XD.no og SHG.no

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skal bestille Logitech Z-5500 på nett siden man sparer omtrent 1000 kr på det i forskjell til butikk..

Men jeg har ett i prisguide og det er mangelvare omtrent. Har ringt til Elprice, shg, stretto, psdata, multicom, mpx. Eneste som hadde de inne var SHG og mpx. Men mpx hadde kun sånne kreditt og visa betalingsgreie siden det ikke kan sendes som postoppkrav (For tungt). MPX sa at jeg kunne bestille hos XD.no som er eg selskap i mpx. Der kunne jeg betale med eFaktura :) Men leste i prisguiden at folk ikke hadde så gode erfaringer med SHG og XD.

Derfor lurte jeg på hva dere erfaringer er med SHG.NO og XD.NO

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MPX.no er det samme som XD.no, samme kundeservice lager o.l., har ikke hatt noen problemer med dem heller :)

Bestilte igår en dvd-opptaker av dem, ble sendt samme dag.

Det som også er greit med dem er at du kan kjøpe nå, og velge netto+10 dager som betalingsmåte, da får du tilsendt faktura pr. mail på kvelden, og slipper å vente på at de skal registrere innbetaling av e-fakturaen før de behandler ordren.

SHG.no derimot, har jeg ikke prøvd.

Lenke til kommentar
MPX.no er det samme som XD.no, samme kundeservice lager o.l., har ikke hatt noen problemer med dem heller :)

Bestilte igår en dvd-opptaker av dem, ble sendt samme dag.

Det som også er greit med dem er at du kan kjøpe nå, og velge netto+10 dager som betalingsmåte, da får du tilsendt faktura pr. mail på kvelden, og slipper å vente på at de skal registrere innbetaling av e-fakturaen før de behandler ordren.

SHG.no derimot, har jeg ikke prøvd.

9493097[/snapback]

Takk :) Noen flere?

Endret av kezoom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...