Compsognathus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Denne er under utvikling, den skal være ferdig innen 11 dager. Kan godt tenke meg litt kritikk og hvordan jeg kan få den til å se bedre ut. Og jeg må bruke teksturen i bakgrunnen selv om den suger. PS: Ikke bry dere om introen heller, haha. Har ikke jobbet med den enda. Endret 9. oktober 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 "Last ned fil..." Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 what? Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 mørk, stor og ufin er vell 3 passende ord. Drop flash og bruk html/css Bruk en annen skrift type og tenk litt på å lære deg litt typografi.. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Sorry, men oppgaven skal være i flash. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hvis du først skal lage noe i flash, bør du utnytte de mulighetene flash har. Legg inn litt fancy hover-effekter på menyen, en artig musepeker eller noe sånt. Det tror jeg vil piffe siden opp litt. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Thanks. Jeg er klar over at siden suger, men jeg suger i design og den skinn teksturen er litt vanskelig å jobbe med. Kan gull og skinn se godt ut? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Kan gull og skinn se godt ut? 9494440[/snapback] Hvis du tenker på å bruke de fargene vil jeg bare si at jeg tviler på at det er så lett å få den kombinasjonen til å se bra ut . Tror ikke jeg kan anbefale gull (fotorealistisk?) i det hele tatt. Siden var veldig tom, liten og kjedelig, og fonten er ikke blant det jeg ville valgt. Endret 14. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Dammit, Give me ideas people! Hva kan være kult med skinn? Endret 14. september 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Dammit, Give me ideas people! Hva kan være kult med skinn? 9494600[/snapback] Hvorfor må du bruke skinn? (Synes det er fryktelig teit gjort av den som påstår det) Synes skinn er noe som hører til den virkelige verden, og ikke burde prakkes inn i på nettsteder. Tror du heller bør se på fargene og hva som passer med svart (siden den biten skinn du bruker er svart). Endret 14. september 2007 av IQ Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Ja, enig med deg der. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 (endret) edit Endret 9. oktober 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå