ICE_76 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Heisann. Blir helt sikkert feilpostet dette, men vet ikke hvor ellers jeg skulle lagt det ut Kjøpte meg en ny K810i og fant her om dagen en gave lapp i pakka. Om noen gidder å høre på Justin Timberlake sitt album "FutureSex/LoveSonunds" med bla. bla. ball så har dere koden min her: 1. Send JSTN MUSIC til 2223 2. Du får en SMS tilbake med link til en WAP-side 3. Klikk på linken for åpne WAP-siden 4. Skriv inn din personlige kode. : BANE9CHM Førstemann til mølla! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 "Om noen gidder å høre på Justin Timberlake sitt album" lol Sikkert noen småjenter som hiver seg på. Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Jeg er ikke småjente. Jeg er gutt, og jeg er 23. Synes Justin er konge og digger musikken! Var på konserten, og det var skamkult! Når det er sagt så har jeg allerede plata. Ellers takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå