Gelotte Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Tusen takk for hjelp... skal ha meg en tattoo, i nermeste framtid.. Den skal innehold Jester head logoen til bandet "IN FLAMES".. pluss noen "tribaler" eller "flammer".. Ikke noe VELDIG stort, så lenge det ser bra ut.. og at eg kan leve med det resten av livet.. Men trenger litt hjelp.. 1. Eg finner ikke et SKIKKELIG bilde av IF logoen.. (jester head logoen) Noen som vet hvor eg kan finne det? Jah,eg har googlet på det.. 2. Trenger også noen tribaler eller flammer eg kan bli inspirert av.. Den som kunne postet linker, tips og bilder hadde vært til stor hjelp .. Tusen takk for all hjelp Endret 14. september 2007 av Gelotte Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Prøv her du. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Hm, fant dette liggende i en mappe på pc'n, men husker ikke hvor jeg har fått det fra. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Gelotte Skrevet 14. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 fant ingen bilder av noen tribaler på den linken.. men var mange gode tips der.. takk.. Det er den logoen der ja.. men eg skal bare ha det "fjeset" i midten, uten øynene.. har ikke funnet noe skikkelig av det enda.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Her har du bakgrunnsbildet mitt! En god tatovør klarer lett å bygge på noe tribals. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. september 2007 Rapporter Del Skrevet 14. september 2007 Prøv her du. 9494120[/snapback] Godt forslag, ta spørsmålet over der, så stenger eg denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg