AnBa Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Maskinen vil brukes til alt fra spilling til skole, så jeg trenger ihvertfall 2 GB Internminne og et godt skjermkort. Hadde vært flott med nok Ghz også. Prisen skal være rundt opp til 11 tusen norske kroner. Maskinen skal ikke overklokkes. AMD/Intel, samme det. Ellers trenger jeg også en enkel, ekstern, mus til lav pris. Ellers er det ingenting. Håper på mange svar Mange takk KristofferAG Endret 14. september 2007 av KristofferAG Lenke til kommentar
tor1986 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg vet om 2 forskjellige bærbare du kan få til den prisen... Tenker å kjøpe en av de selv.. Men vet ikke hvem som er best.. Topic kan du se her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=829735 Lenke til kommentar
Sindra Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Maskinen vil brukes til alt fra spilling til skole, så jeg trenger ihvertfall 2 GB Internminne og et godt skjermkort. Hadde vært flott med nok Ghz også. Prisen skal være rundt opp til 11 tusen norske kroner. Maskinen skal ikke overklokkes. AMD/Intel, samme det. Ellers trenger jeg også en enkel, ekstern, mus til lav pris. Ellers er det ingenting. Håper på mange svar Mange takk KristofferAG 9492769[/snapback] Det beste du får for 11 tusinger idag, er Acer Aspire 5920G...! Har denne selv, og kan annbefale den Det finnes btw en ganske god tråd inne på bærbar pc forumet, med en del erfaring, hvis det er av interesse Acer Aspire 5920G Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) jeg vil ikke anbefale en 17tommer for skolebruk, vis du må drege den med deg. da ville jeg heller ha gått for en 15 tommer. edit: Acer Aspire 5920G Endret 14. september 2007 av Frangemann Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Takk for alle tips! Tror jeg tar meg en titt på 5920G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå