IntelAmdAti Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Tenkte bare å skrive at det er ikke bare keyloggere som brukes til å snappe opp passord. Programmene som stjeler passord kan faktisk snappe opp nøyaktig den samme informasjonen som sendes avgårde til login-server. Mot slike programmer hjelper det altså absolutt ingenting å kopiere og lime inn passordet fra et tekstdokument, eller til å endre og redigere på det etter at det er kopiert inn i passord-feltet. Dette oppdaget jeg etter å ha mistet alt jeg hadde i spillet. Er veldig glad for at jeg nesten ikke spiller dette spillet, hadde jeg derimot mistet unlock-våpene fra Battlefield 2 hadde det vært litt surt. For å oppsummere, dersom du ikke har firewall og antivirus er det ikke et spørsmål om du blir hacket, det er kun et spørsmål om når. Jeg var iallefall den siste av alle de jeg kjente til som ikke brukte dette og enda ikke haddet fått frarøvet seg kontoen. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Åfy faen nå ble jeg skremt.. Akkurat lest denne tråden også virker ikke passordet.. Var heldigvis bare jeg som skrev feil to ganger Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 For å oppsummere, dersom du ikke har firewall og antivirus er det ikke et spørsmål om du blir hacket, det er kun et spørsmål om når. Man fortjener ikke være på intarweb uten firewall og antivirus. Selv med de to så kan du godt få en trojan hvis du bare laster ned nok crap fra ukjente sider, så det hjelper ikke å ha de uten å vite hva du(ikke) burde laste ned. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) For å oppsummere, dersom du ikke har firewall og antivirus er det ikke et spørsmål om du blir hacket, det er kun et spørsmål om når. Man fortjener ikke være på intarweb uten firewall og antivirus. Selv med de to så kan du godt få en trojan hvis du bare laster ned nok crap fra ukjente sider, så det hjelper ikke å ha de uten å vite hva du(ikke) burde laste ned. 9492911[/snapback] Hvorfor skal du laste ned crap fra ukjente sider? Du må vel fremdeles gjøre det om du skal få slike program som Pycno snakker om? Jeg har fått virus èn gang (vel to, men den første tells ikke, for da var det en kamerat som gjorde det med vilje ). Og den ene gangen lasta jeg noe crap. Endret 14. september 2007 av kristteo Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Stort sett så kan du til det selv om du blir rammet av virus, trojanere eller ormer. Det finnes selvsagt unntak, men da snakker vi om angrep som er rettet mot deg og din maskin. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Sitter på Linux jeg =) Begrenser faren for keylogger dramatisk. Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Sitter på Linux jeg =) Begrenser faren for keylogger dramatisk. 9493092[/snapback] Begrenser mulighete dramatisk også... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Sitter på Linux jeg =) Begrenser faren for keylogger dramatisk. 9493092[/snapback] Begrenser mulighete dramatisk også... 9494069[/snapback] På hvilken måte? Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 vel, de fleste linux distribusjonene jeg kommer på i farten rendrer spill saktere for eksempel, og man mister dyrebar fps. og merkeprogrammer som adobe er vel mangelvare på linux? men ikke forstå meg feil, har mye respekt for linux og hele denne open source ideologien, jeg er bare en av de som vil heller at OSet mitt jobber for meg enn at jeg må jobbe for det før det gjør som jeg vil, selv om det innebærer å sleike Gates-ræv Lenke til kommentar
................... Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) ... Endret 9. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Ligger på 60+ FPS under raids så merker ikke noe problemer med Linux. Lenke til kommentar
Shurtape Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Edit: Fugidabowdit...... Endret 15. september 2007 av Shurtape Lenke til kommentar
bullseye123 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) vel, de fleste linux distribusjonene jeg kommer på i farten rendrer spill saktere for eksempel, og man mister dyrebar fps. og merkeprogrammer som adobe er vel mangelvare på linux? men ikke forstå meg feil, har mye respekt for linux og hele denne open source ideologien, jeg er bare en av de som vil heller at OSet mitt jobber for meg enn at jeg må jobbe for det før det gjør som jeg vil, selv om det innebærer å sleike Gates-ræv 9498479[/snapback] Ehm, etter mine erfaringer drar WoW bedre gjennom Wine enn Windows selv. Jeg har for eksempel MYE høyere FPS enn kompisen min som bruker Windows. 9500391[/snapback] Jeg må bare si at grunnen til FPS forskjell er pga Addons og lignene, jo mer addons, jo lavere FPS, Addons tar veldig mye av dataens forbindelse. Endret 15. september 2007 av bullseye123 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Som sagt, 60+ FPS Lenke til kommentar
bjeil Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Som sagt, 60+ FPS 9503106[/snapback] Og default interface? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) UI: Endret 15. september 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå