General_Skurf Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) REGLER FOR HEROES QUIZ - Den som klarer forrige spørsmål kan komme med ett nytt. Om ingen klarer spørsmålet på 6 timer kan en legge ut ett nytt spørsmål. - Det er ikke lov å bruke Wikipedia, Google (heller ikke bildesøk eller andre søketjenester) eller IMDb. Eneste du har lov å bruke er episodene, bøker, det du har i hodet osv. - Hvis en person klarer et spørsmål, har denne personen 3 timer på å poste et nytt spørsmål. Hvis det går over 24 timer, kan en annen komme med et nytt spørsmål. - Om du er 100% sikker på at du har riktig svar, kan du poste nytt spørsmål med en gang. Hvis dette viser seg å være feil, er det fortsatt forige spm. som gjelder. Ellers er det vel standard quizregler. Vær snille og kom med gode spørsmål Da begynner jeg med et lett for å få det igang: Hva er hele navnet til kineseren med sverdet? Endret 25. oktober 2007 av General_Skurf Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Tazekage Kensei? Hvis det er rett, førstemann til mølla. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Er nok Takezo Kensei, hvis du ikke mener hiro da. Han har også sverd og er vel kinesisk Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Hvem som vil kan ta et nytt spørsmål Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Holy shit.. Han er fra Japan! Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 okay, dårligste start på en quiz ever så jeg bare forsetter med et nytt spørsmål... hvor mange ganger har Sylar brukt (som vi får se) Cryokinesis (drar ut varmen av ting)? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 1 gang, på sverdet til hiro right? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 Holy shit.. Han er fra Japan! 9501441[/snapback] ups sry .. skrv det kjappt :/ Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Eller han bruker vel den abilityen to ganger i løpet av den episoden. Når han lager sånn snøgreie til moren hans ;P Og deretter ødlegger sverdet til hiro ved at han brekker det i to om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 stemmer d.. din tur med nytt spørsmål Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Tar et jeg da. Hvor er det Hir møter "flying man" for første gang ? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Tar et jeg da. Hvor er det Hir møter "flying man" for første gang ? 9525764[/snapback] Mener du Nathan Petrelli? Har ikke sett alle episodene men gjetter på da Hiro sitter på en resaurant ute i ødemarka etter at de har blitt kasta ut av vegas Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Tar et jeg da. Hvor er det Hir møter "flying man" for første gang ? 9525764[/snapback] Mener du Nathan Petrelli? Har ikke sett alle episodene men gjetter på da Hiro sitter på en resaurant ute i ødemarka etter at de har blitt kasta ut av vegas 9527168[/snapback] stemmer d din tur Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Okay, når var første gang Hiro teleporterte? Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Okay, når var første gang Hiro teleporterte? 9528701[/snapback] Var vell på kontoret hos faren hjemme i japan Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Tar en lett. Hva heter den nye sesongen som skal komme? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tar en lett. Hva heter den nye sesongen som skal komme? 9533353[/snapback] Generations? Jeg mente egentlig at han teleporterte første gang inn på damedoen men:p På kontoret stoppet han vel bare tiden litt. Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 Tar en lett. Hva heter den nye sesongen som skal komme? 9533353[/snapback] Generations? Jeg mente egentlig at han teleporterte første gang inn på damedoen men:p På kontoret stoppet han vel bare tiden litt. 9535231[/snapback] hehe, stemmer det ja. Første som slo meg var på kontoret. lenge siden jeg så ferdig serien. Generations stemmer ja =) din tur Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Hva heter karakteren til Christoffer Ecclesston i Heroes? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tar en ny en da ingen har svart på 2 dager. Hva er fornavnet til Sylar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå