Gå til innhold

Skal ha ny fon: SMS på minnekort utan Symbian

-.- - .-

Anbefalte innlegg

Eg har Nokia 1112. Denne er eg eigentleg utruleg nøgd med, men no må eg ha ny. Eg skal snylte på eit "gratisabonnement". Dvs. opprette eit abo nr2 som eg skal bruke på ein telefon eg skal la liggje heime.

Den nye telefonen MÅ ha Blåtann. Det er eit absolutt krav. Difor kan det ikkje bli ein ny 1112.

Det skal ikkje vere Symbian eller Windows. Windows vil eg ikkje ha om eg får betalt for det ein gong. Faktisk!

Eg har jobba i heile sumar difor kan eg ta meg råd til å bruke opp mot 2000kr. (Mobiltelefon står lågt på lista over ting eg vil bruke pengar på)

Då vil eg prioritere:

- Blåtann

- Gode tastar

- Raske menyar

- Eg vil ikkje ha ein diger klump i lomma

- Godt batteri

- God sms-plass

Nokia 6300 ser fin ut, sjølv om folk klagar litt på batteriet. Kom gjerne med alternativ.

Men så til det eg kom for:

Kan ein Nokia 6300 lagre smsar på minnekortet? Eg er allergisk mot å slette smsar.

Endret av krita
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Då fekk eg svar på spørsmålet her

Er det mogleg å lagre smsar på minnekortet?

Ev. Kan ein arkivere smsar på PDen?

Eg er allergisk mot å slette smsar. :hm:

Ja, begge deler er mulig. Er bare å flytte SMSene fra innboksen til minnekortet.

For å overføre dem til PC-en, må du dog være tilkoblet til PC-en, enten via Bluetooth eller kabel. Du får kjøpt dem i el-butikkene. Bluetooth pleier å være billig, jeg kjøpte min for 275,-.

Takk, til myst84 :)

Lagt til:

Og svar frå Nokia

Hei Kristian.

Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

Du kan lagre opp til 300 SMSer i din telefon. Dette avhenger av hovrmang ekotnakter, ringetoner,spill, MMS, kalender og annet du har i telefon minnet.

Du kan bruke PC Suite til å lagre SMSer på din PC. Bruk delen som heter Meldinger og klikk og dra ut meldinger fra innboksen til, f.eks, skrivebordet på PC-en og de vil lagre seg som små tekst filer.

Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

Vennlig hilsen,

Nokia Service Professional

Norwegian Team

Nokia Care

No er eg Linux-brukar. Difor blir ikkje løysinga med "PC Suite" aktuell for meg. Men viss eg kan gjere det i telefonen, slik myst84 seier, er det uansett meir praktisk.

Hm, no lurar eg berre på om eg skal kjøpe no, eller vente til eg faktisk treng han? Eg ser at denne snart kjem i raud og kvit, men det spørs om ikkje eg synst den svarte var finare....

Endret av krita
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...