tinsley Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hallais! Vurderer å kjøpe en av disse to spillerene: Sony BDP-S300 til ca 4000kr eller Samsung DVD BD P1000 til ca 5000kr. Jeg har en Samsung TV, da er det kanskje best å velge Samsung spiller også? Noen tanker på hvilken spiller jeg skal velge? Takker Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Sony: Overall, the BDP-S300 is a pretty good upscaler, but not the best we've seen. We certainly feel that high-def disc players with HQV processing offer a slightly better experience on DVDs and that the PS3 is certainly comparable. But these minute differences will only be visible to image quality enthusiasts--everyone else should be more than satisfied with its DVD performance. Fant ingen tester på Samsung-modellen, men ser at av de modellene som er testet, får de fleste av Samsungs modeller bedre «score» enn den overnevnte Sony'en. Hvorvidt Samsung er bedre tilpasset ditt TV enn Sony-en, tror jeg ikke du skal bry deg så mye om. Unntak: hvis det finnes noen dedikerte funksjoner som deles mellom TV og DVD-spiller. Og ta selvfølgelig alle tester med en klype salt. De fleste tester viser seg å være temmelig subjektive når det kommer til stykket. Lenke til overnevnte test: her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå