Ditlefsen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 heisann folkens! jeg driver med enkel feilsøking og retting av småfeil for en butikk og får stadig inn pcer med Vista på hvor folk har glemt passordet til kontoen sin og klarer ikke resette dette. noen smarte hoder der ute som har klart å komme seg rundt dette? jeg har sett at Microsoft selger en løsning på dette, men jeg er en gjerrig gammel mann som føler Microsoft har fått nok penger av meg Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kanskje dette er løsningen. Klikk her. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) hvis det er sånn som på xp så e det bare og starte opp i sikkerhetsmodus for da dukker administratorbrukern opp. da logger du inn på administratorbrukern for normalt har ikke vanlige folk passord på den. og så fjerner du passordet. Endret 14. september 2007 av morgan_kane Lenke til kommentar
Ditlefsen Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 HiSpeed: denne løsningen forutsetter at man er logget inn i maskinen så den fungerer nok litt dårlig morgan_kane: Vista er rake motsetningen av XP når det kommer til dette. jeg kan starte i safemode til jeg blir blå og grønn uten at jeg kommer inn uten passord. er så festlig med mennesker som skal velge så vanskelige passord at de ikke klarer å huske dem selv Lenke til kommentar
Ditlefsen Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 noe sier meg at dette ikke er helt enkelt da et at de større verkstedene for pcer ikke har en løsning på dette problemet. Lenke til kommentar
HiSpeed Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Du kan jo oppførdre dine "kunder" til å gjøre dette Endret 14. september 2007 av HiSpeed Lenke til kommentar
Ditlefsen Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Du kan jo oppførdre dine "kunder" og gjøre dette 9492332[/snapback] hehe ja hadde folk vært så forutseende så hadde min hverdag vært mye hyggeligere bare synd dette ikke lar seg gjøre etter at man har glemt passordet. hittil har jeg forklart dem problemet på best mulig måte og fortalt at jeg har to utveier. 1: kjøpe denne løsningen fra Microsoft 2: la meg kjøre en full recovery, noe som innebærer at de mister all lagret data. begge disse har en tendens til å sette sinner i kok hos de rette menneskene som kjefter meg huden full for å være inkompetent og ikke kunne jobben min. serviceyrket har virkelig sine utfordringer Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 hvis det er sånn som på xp så e det bare og starte opp i sikkerhetsmodus for da dukker administratorbrukern opp. da logger du inn på administratorbrukern for normalt har ikke vanlige folk passord på den. og så fjerner du passordet. 9492201[/snapback] Hvis du har mer enn en hjernecelle så har man gjerne passord på administrator da. Men da kan man gjerne det passordet også. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 OPH crack live CD er et tips. Vet ikke om dette funker i vista, men du kan jo alltids sjekke det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå