Ni kon Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Tenkte å rydde litt opp i tanngarden. Bleke tenner, fikse opp gammel morro, osv... Har bleka en gang før, og måtte da ha en gom i om natta. Aldri mer. Noen som har info om metode og kan anbefale tannlege i Oslo? Laser? Ultralyd? Hvilke muligheter har jeg? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Tenkte å rydde litt opp i tanngarden. Bleke tenner, fikse opp gammel morro, osv... Har bleka en gang før, og måtte da ha en gom i om natta. Aldri mer. Noen som har info om metode og kan anbefale tannlege i Oslo? Laser? Ultralyd? Hvilke muligheter har jeg? 9492026[/snapback] Du kan endre livsstil. Altså slutt å drikk kaffe, te og andre drikkevarer som setter farge på tennene dine. Hvis du snuser eller røyker så er det virkelig å anbefale å slutte med det også, fordi det setter farge på tennene. God tannhygiene er veldig viktig også. Løs problemet fremfor å jukse deg til "penere" tenner. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Hadde du levd like sundt som meg, hadde du ikke skrevet det Igjen: hvilken metode anefales? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hadde du levd like sundt som meg, hadde du ikke skrevet det Igjen: hvilken metode anefales? 9492067[/snapback] Kanskje du bare tror du lever sunt? Fargen på tennene avhenger av kostholdet ditt vet du, akkurat som tilstanden ellers i kroppen gjør det. Så metoden jeg anbefaler er at du først ser om du kan gjøre noe med kostholdet eller tannhygienen som hjelper. Hvis tennene dine er så skitne og misfargede at du trenger å ty til bleking stadig vekk så er det nok noe feil med enten tannhygienen eller kostholdet. Det er nok hardt å høre fakta, men det får du bare tåle. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 For å ikke gjøre dette til en diskusjon om mitt kosthold og livstil: Jeg lever i ketose Jeg røyker ikke, jeg drikker ikke alkohol, jeg drikker ikke te/kaffe Jeg trener 12 ganger i uka. Jeg bruker flour, pusser tenna 2 ganger ganger om dagen og bruker munnvann Prøv det Quayle, bare prøv det i 2 mnder om du greier Jeg lever slik hele tiden Nok om det. Noen som har forslag til bleking? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Du kan jo prøve Rapid White eller noe sånt på Tv-Shop. Det funker faktisk, bruker Rapid White nå, skal bruke det 3 dager. Brukt det før og gidde resultater Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Lommelegen Her står det en del om bleking av tennene som kan være nyttig for deg, det står hvertfall forklart nøye. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Skal ringe litt rundt i dag jeg. Ønsker å ta dette på klinikk. TAkker for tips .) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå