Tryllekunst Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Hei, kjøpte meg en s-videokabel slik at eg skulle få bilde fra pc til tv. dette fikk eg ikkje til med det første og etter å ha prøvd meg frem med feks "extend desktop to this monitor", får eg ikkje bilde på hverkan tv eller pc. Det rare er, det som er det virkelige problemet, er at eg ikkje har bilde på pcen selv om kabelen ikkje er koblet til. dette har eg prøvd: - restart - restart med last know good configurations (etter eg brukte denne kan eg ikkje lengre prøve safe mode) - koble til en ekstra pc skjerm noen som har flere tips? det er forresten en acer 3020 laptop Endret 14. september 2007 av rompelokt Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 trekk ut alle kabler og skru den av. Så skrur den på uten noen kabler i... Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) ok, prøvde det, men fortsatt ikke bilde problemet har løst seg selv laptopen stod for seg selv i ca30 min med svart skjerm, då eg kom tilbake var den i orden igjen.. sitter på laptopen nå takk for hjelpen Endret 14. september 2007 av rompelokt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå