IcedInsanity Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Sorry,viss denne er feil postet,bare til å flytte den dersom den er det Eg har en trådløs router hjemme med alt av ledninger og cd som hører med..eg har bredbånd modem på veggen og ledning fra denne til pcen..men kan eg gjøre noe slik at eg får dette til å bli trådløst så eg slipper noen ledninger til pcen? Sorry,men eg har lite peiling på dette. Lenke til kommentar
kavk Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 først kobler du routeren til modemet. så kobler du til pcen din til routeren med kabel, kjører den router cd'en du har fått med og da bare følger du den. og så skal det være oppe å gå. hvis ikke du må inn på routeren å stille inn noen innstillinger (tror ikke du må det). Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Ok..skal prøve senere..men må eg uansett ha en kabel fra pcen til routeren? Da er det liksom det samme da om eg har routeren til pcen eller kabelen fra modemet til pcen,må ha kabel uansett..heh..eller trenger eg ikke kabel når alt er innstalert? Lenke til kommentar
kavk Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 trenger bare når du innstallerer;) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Ok..takk.. Bak på routeren min er det en port(internett) om 4 eller fem andre porter.. Skal ledningen fra modemet,som nå går i pcen min,skal den inn i internett porten på routeren og den blå ledningen som kom med routeren.skal den fra datan min og inn i port 1 på routeren..eller er eg helt på jordet nå..har ik peiling eg...heheh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå