Frysning Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Gammelt nytt, jeg så den for 3 uker siden. Bra film, veldig bra film. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Må si jeg er ganske så uenig i de fleste anmeldelsene her på kulturo om dagen, men sjitt au. Denne filmen digget jeg totalt: flotte actionsekvenser, godt skuespill og vittig humor! James Bond blir døvt i forhold. Men, jeg skulle gjerne sett at de laget en film av bøkene, istedenfor "nye filmer". Skaperne av filmene har selvsagt spilt videre på amneisa, ikke identitet, jason bourne/david webb. Men, bøkene er så ekstremt mye mere komplekse enn hva filmene gir seg ut for å være. Jeg hadde totalt digget det om det hadde blitt film av alt det som skjedde i asia, alpha is for brava, charlie is for delta, carlos the jackal. Kone og barn. Som en liten informasjon fra boken Ultimatum har David Webb Kone og 2 barn (!). 10/10 fra min side. Godt mulig årets film Lenke til kommentar
Jwl1993 Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 (endret) Helt klart en bra film. Jeg synes den bare mangler litt av preget av de to første filmene, eller var den utrolig bra. 9/10 av meg Endret 1. november 2008 av Jwl1993 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg