oerhört Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Phantom Hourglass er umiddelbart, sjarmerende og fantastisk lett å komme inn i. Les mer Lenke til kommentar
GA Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Får nesten lyst til å kjøpe meg DS når jeg leser dette... Zelda spillene har alltid vært i en egen klasse og denne utgaven så veldig veldig spennende ut! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dette blir digg. Litt av grunnen til at eg kjøpte DS. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Har alltid vært irritert over at Nintendo har Zelda mens Playstation har Final Fantasy! Jeg ønsker begge uten å betale enorme summer! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 DS har både Zelda og Final Fantasy, da Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Det er når jeg leser sånne artikler at jeg kunne ønske at min Lite ikke ble stjelt. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Etter å ha mottatt både mordtrusler og spørsmålstegn omkring sin gamer-legning, turte vel ikke Oerhört noe annet enn å gnukke Nintendo-fansa litt på pungen Fy skamme seg, Nintendo-fansa! Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Denne saken ble skrevet og publisert tre uker før Super Paper Mario-saken. Det var med andre ord umulig for meg å ta i betraktning da jeg skrev Zelda-saken hva folk kom til å mene om en framtidig sak. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Fikk det i dag.. Og selv om jeg egentlig aldri har tid til å spille det, skal jeg nok klare å presse inn noe! Dette ser spennende ut! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Spilte det ferdig for en uke siden... Knallbra spill.. Bare litt kort.. Spiller nå Ocarina of Time på min Wii.. Når jeg er ferdig med det står Wind Waker for tur. Har aldri spilt det før... Har en Zelda-periode nå, så når Wind Waker er runna blir det Twilight Princess for alle penga Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 I fire eller seks tida er Phantom Hourglass i hus. Gleder meg sinnsjukt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg