AfterGlow Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Spenn deg fast for en utilslørt leksjon i nord-norsk filmhumor. Les mer Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg så den da den ble promotert her på hw, vet ikke om jeg synes den er DVD-materiale, men den var ganske bra! Lenke til kommentar
hans A Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Den beskriver forholdet ALTA- KAUTOKEINO ganske godt. Det stemmer jo hanske godt med virkeligheten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Så den på kino og....vel..de kunne ha gjort så utrolig mye mer ut av filmen.. Men forsatt...et must-see for alle nordlendinger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Mulig jeg så den seint på kvelden, men synest denne filmen var knallmorsom. Noe av det beste jeg har sett på lenge, såfremt man tar filmen for hva den er og ikke forventer noe høybudsjett greier. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Så filmen i går natt faktisk, var veldig artig da. Men om denne hadde vært like artig om jeg ikke var veldig trøtt veit jeg ikke. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dårligste filmen jeg har sett på lenge. Latterlig dårlig. Ikke min humor i det heletatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg