Trancton Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Har 2 Mb linje fra NGT, men opplever høy ping tid på samtlige spill over internett... Alle norske servere ligger på 200 ms, der hvor jeg bodde før med samme linje hadde jeg rundt 40 ms! What gives!? Noen som vet hva som feiler linjen med så elendig ping mot norske servere, uansett spill! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Og det er ikke bare et forbigående problem? Deler du linjen? Har du noe gående i bakgrunnen? Har du UiO-avtalen? Hvis du gir meg noen adresser, kan jeg sjekke pingen min mot dem. Har NGT 2mbit, jeg også. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Har NGT 2mbits jeg og, UiB avtale. Kazaa eller annen upload i bakgrunnen ødelegger i alle fall alt i CS, så jeg regner med det gjelder på andre spill og. Det er av og til problemer hos NGT, men har ikke vært noe i det siste. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Nextgentel hadde problemer i helgen da. En kabel som røk mellom Haugesund og Stavanger, førte til ping problemer ganske mange plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå