m-momr Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 etter at steam slapp sin siste oppdatering har pc'en oppført seg rart. -hardisken jobber hele tiden uten grunn -steam vil ikke oppdatere seg, stopper på 26% og sier at bare en version kan kjøre av gangen -ingen steam spill virker mer før jeg prøvde og reinstallere steam jeg har scannet for virus etc. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Ja, samme med meg også, så har venne funskjonen /community blitt helt borte, kan hverken logge på eller se venner på lista :\ Hvis vista'en din plutselig slutter å virke , let me know.. da er det helt sikkert steam sin feil.. Vistaen min kræsja idag, ingenting hjelper :S Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 det er kanskje det som er problemet mitt? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=832162 Vista kræsjer nesten hver gang etter oppstart. skal jeg avinstalere css kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå