Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva hjelpet mot angst?


Gjest Knustsjel

Anbefalte innlegg

Gjest Knustsjel

Jeg har angst og sliter mye med å fungere normalt i hverdagen. Hittil er det ikke blitt så gale at jeg stenger meg helt inne, men jeg merker at hadde det ikke vært for kjæresten hadde jeg vært der for lenge siden. Føler bare det går den veien egentlig. Normalt sett går det bra, men jeg merker likevel at alt er en daglig kamp. Det sliter meg helt ut at alt skal være som å gå opp til eksamen.... Jeg er så trøtt og lei av å aldri bare kunne hoppe ut i noe som andre mennesker. Jeg vil bare slappe av og ha det kjekt, men det ender alltid opp med at jeg dropper det. Hva skal jeg gjøre?

 

Skal jeg bare forsette å kjempe, selv om jeg ikke merker noe forskjell? Når blir ting lettere? Blir det aldri det? Livet er vanskelig nok, jeg vil ikke ende opp aleine bak en lukket dør i 20 år. Jeg vil ordne opp i dette nå, nå som jeg forsatt har litt energi og livslyst igjen. Jeg er drittlei av å være redd alt og alle..... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje et dumt spørsmål, men ... Går du i terapi?

Om du ikke gjør det så råder jeg deg til å snakke med fastlegen din om situasjonen din, du trenger ikke si så utrolig mye annet enn at du trenger å snakke med noen innen feltet.

Om du gjør det så råder jeg deg til å fortsette med det.

 

Du skal vite at du ikke er alene om å ha disse følelsene, og at det er hjelp å få.

Det er uheldigvis ikke noe magisk svar jeg kan gi deg som vil gjøre alt bedre ... Alt jeg kan gjøre er å si sannheten.

Det blir veldig mye lettere, men bare om du er utrustet for det, noe jeg skjønner du ikke er. Da må du lære deg selv hva som er viktig å vite ... På en måte modifisere dine nåværende tankemønster.

Jeg håper du finner svarene du er ute etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...