Wild Berries Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dette må vell noen og enhver av "oss" her inne klare. Her inne sitter det folk med oppegående kunnskaper om det meste. Google-millioner til månekappløp. Hele 30 millioner dollar (rundt 170 millioner kroner Let`s go for it Vennlig Hilsen W_B PS: Er den postet feil, så vennlig sett den i "rett" forumsdel. Takk. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Dette må vell noen og enhver av "oss" her inne klare. Her inne sitter det folk med oppegående kunnskaper om det meste. Google-millioner til månekappløp. Hele 30 millioner dollar (rundt 170 millioner kroner Let`s go for it Vennlig Hilsen W_B PS: Er den postet feil, så vennlig sett den i "rett" forumsdel. Takk. 9491103[/snapback] 42 stykker som har lest tråden, og ingen som "gidder" å gi utrykk for at vi i Norge skal kunne klare det Jeg kan stille opp, men jeg er ikke noen "nerd", men jeg kan "ta" i ett tak og to.... Kom igjen da Vennlig Hilsen W_B PS: Go Norway Endret 14. september 2007 av Wild Berries Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Den første private aktøren som setter et robotkjøretøy med kamera på månen stikker av med omtrent 113 millioner kroner. Jeg vil tro, mulig jeg er helt på jordet, at det vil koste oss mye mer enn 113 millioner kroner å sende en robot til månen. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) "The cost to the public to send something to the lunar surface is $2,500 (£1,600) a gram. "http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/2249064.stmBlir vel ihvertfall litt i samme duren? =P Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 "The cost to the public to send something to the lunar surface is $2,500 (£1,600) a gram. " http://news.bbc.co.uk/1/hi/sci/tech/2249064.stm Blir vel ihvertfall litt i samme duren? =P 9497219[/snapback] Ok, Takker Dere for svar, men jeg hadde håpet at "lille" Norge kunne vise seg igjen Trodde det at visst alle oss gikk inn for å skaffe sponsorer o.s.v, så kunne vi vise at vi både kan og vil Alle vi kjenner noen som kjenner noen som kan bidra, enten økonomisk og kunnskapsmessig Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg tenkte på hvis vi skulle bygge vår egen rakett og sende den til månen. Det hadde blitt litt dyrere Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Var da en heftig premie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå