V-by Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg trodde menneskehandel var forbudt jeg ... 9491663[/snapback] Ofc ikke når det skjer i Guds navn... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Herregud, at det går an. De folka der borte blir bare mer og mer skrudd. Og at de flest er under 18 (bare en som er 18) gjør det bare verre. Å fri til en av de jentene der blir det samme som at man frir til en av jentene her i forumet. Minner meg om den jenta på 14-15 som absolutt ville ha barn, uansett hva. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 No shit =D? Jeg siterer: “I was SO scared getting married so young, but my husband is an okay guy and I am SO proud that because of me my parents were able to get their first brand-new car and take the trip they always wanted to. I couldn’t have done it without your site!" —Katrina K., married at 14 9491586[/snapback] Det er ikke godt å si hva en fjortenårings prioriteringer er, så du skal ikke bruke det utsagnet som en "sikkerhet" for å si at dette er falsk. Til tross for at hele konseptet er uvirkelig idiotisk. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Er det bare meg, eller var flere av dem kraftig overprisa? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Ja nå vet jeg hvor jeg skal dra for å plukke smårips lovlig Litt utenfor min prisrekkevidde da Endret 14. september 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) nja.. dollar kursen er jo veldig lav nå da ^^ Vet ikke om jeg vil vite hvordan du kom fram til denne siden engang. Endret 14. september 2007 av vargaz Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Gabriella M. så jo ut som ei grepa jente da. $19.995? *Strekke seg etter Visa'n* Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Er det noen som kan bekrefte om dette er seriøst eller ikke? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 "Thank God for your site! Our daughter was really nervous walking down the aisle, but she seems okay now and the money we got let us keep our farm and even add on a few acres." —Mrs. Addrien L. Mange gode testimonials. Denne sier meg at dette MÅ være en spøk? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Arangerte giftemål er da ganske vanlig i store deler av verden. Det er dog første gang jeg ser det på internett på denne måten da Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 “Our 15 year old daughter Mary wasn’t very popular and did nothing but mope around the house bringing everybody down, so we decided to marry her off through your site. Now our house is a lot cheerier and we love our new swimming pool and Jaccuzi! We’ve told our youngest that when she turns 15 we’re going to marry her off too!" —Mrs. James P. Vi selger døtrene våre så vi får badebasseng og boblebad. Lenke til kommentar
Wild Berries Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 “Our 15 year old daughter Mary wasn’t very popular and did nothing but mope around the house bringing everybody down, so we decided to marry her off through your site. Now our house is a lot cheerier and we love our new swimming pool and Jaccuzi! We’ve told our youngest that when she turns 15 we’re going to marry her off too!" —Mrs. James P. Vi selger døtrene våre så vi får badebasseng og boblebad. 9493273[/snapback] En ting er hva foreldrene får, men de Jentene / Damene var da veldig unge Kan ikke tro at dette er seriøst, siden de aller fleste er under seksuell alder. Ok, en Trenger ikke å ha sex med vedkommende Jente/Dame, men da spørs om de som kjøper en slik en Jente / Dame ikke har noe annet for seg ? Heller litt mot at dette er en scam, for å få fatt i "din" email adresse. Eller at det er ett slag lokketilbud for å lure til seg Pedofile Er det noen som vet hva den seksuelle lavalder er i US of A ?, trodde den var "bedre / verre" enn den vi har i Norge ? Off Topic : Sender med en link for "kjøpelystne" menn. Russian Bride / s De er i det minste voksne nok.... Vennlig Hilsen W_B Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Er det noen som kan bekrefte om dette er seriøst eller ikke?9492842[/snapback] It's bonsai kitty all over again! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Trudde detta var mest vanelig for litt mer mørkhudet folk jeg.. En annen relgion liksom.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg kjøpte ei kone der *ironi* Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 I smell... __ Syke saker.. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Haha, var i tvil på om det var sant eller ikke, men etter litt research var det jo klart at det er en prank. Utrolig bra! Men det som er best, er jo at folk går så innihampen på limpinnen.. Er massevis av forbanna amerikanere som prøver å spore opp foreldre og folka bak siten. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Herregud, at det går an. De folka der borte blir bare mer og mer skrudd. 9491992[/snapback] Ah, dustemikkel. Nå kommer det fram at det er en spøk og du står der igjen med generaliseringen din. Hurra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 No shit =D? Jeg siterer: “I was SO scared getting married so young, but my husband is an okay guy and I am SO proud that because of me my parents were able to get their first brand-new car and take the trip they always wanted to. I couldn’t have done it without your site!" —Katrina K., married at 14 9491586[/snapback] Det er ikke godt å si hva en fjortenårings prioriteringer er, så du skal ikke bruke det utsagnet som en "sikkerhet" for å si at dette er falsk. Til tross for at hele konseptet er uvirkelig idiotisk. 9492180[/snapback] Hvis du leser alle de testemonialsene med foreldre som endelig kan flytte inn i et skikkelig hus på grunn av en bra brudepris etc. og likevel ikke lukter lunten at det er bare tull , så fortjener du litt å bli lurt om noe sånt hadde foregått over internett hadde det ikke vært så åpenlyst på en sånn side Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Han som lagde siden gjorde det visst for å få litt diskusjon om lovene når det gjaldt giftemål i US and A. Er forsåvidt en fin måte å gjøre det på synes jeg, virker nok meget provoserende, men i visse miljø så er det vil slik det foregår uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå