MacBain Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg har ett irriterrende problem med den nye svarte håndkontrollen som fulgte med eliten. D-pad'en vil ikke alltid reagere hvis jeg ikke trykker veldig hardt inn. Dette håndkotroll nr.2 da den første jeg fikk også hadde samme problem, den hvite virker derimot uten problem. Noen andre her som opplever det samme med elite håndkotrollen? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Jepp, den er vel bare sånn. Får vel vise litt muskler da i stedet Edit: altså min er slik og Endret 13. september 2007 av BanAnus Lenke til kommentar
Qruke Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Dette er et problem med nesten alle 360 kontrollere. Dpaden er bortimot ubrukelig. Det finnes en fiks man gjøre selv som dreier seg om å file litt ned på kantenene på kontrolleren rundt dpaden. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dette er et problem med nesten alle 360 kontrollere. Dpaden er bortimot ubrukelig. Det finnes en fiks man gjøre selv som dreier seg om å file litt ned på kantenene på kontrolleren rundt dpaden. 9490999[/snapback] Aldri hørt om dette før? Virker veldig rart, altså. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Høres ut som det snakkes om mine 2 hvite kontrollere dette, så problemer med D-paden tror jeg er ganske vanlig på alle kontrollene. Min reagerer dårlig, og må være veldig presis og ta i hardt. Håpløst i spill som krever alle vinkler i pad-en, men heldigvis ikke så mange spill som tar i bruk dette,, Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Fulgte guiden på denne siden og nå fungerer dpad'en utmerket . Måtte file ned ganske mye før den ikke buttet i kanten. Anbelfaler alle som har problemet om å gjøre dette. Helt utrolig at microsoft ikke har laget plassen til dpad'en bedre. Legger ved ett bilde etter at jeg har slipt bort en god del, som dere ser så har dpad'en godt med rom. Eneste problemet med denne modden er att man må ha en lang T8 security bit, men kjøper man ett sett med bits på biltema og filer den ned så fungerer det også. Legger ved ett bilde av modifiserte bit'en også :!:. Lenke til kommentar
Qruke Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Stilig. Ja, det er helt merkelig at MS ikke har gjort noe med dette problemet på hele 2 år nå. Jeg tror så godt som alle kontrollerne har dette problemet og det kan da ikke være så vanskelig eller dyrt å endre litt på kontroller designet. Men de har vel kanskje nok styr med å prøve å fikse litt mer alvorlige problemer.. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 latterlig av MS.. har kjøpt 2 kontrollere og begge er d-paden fucka på den siste var en sort elite kontroll. den som følgte med min 360 da eg kjøpte den 16 des 05 er helt i orden.. go figure :!: Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Pfft, du trenger ikke annet enn et lite flatskruejern. Funker som bare det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå