OpusNR1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ble plutselig logget av msn nå (bruker versjon 7.5) og fikk melding om at jeg måtte oppgradere til msn live for å logge inn. Snakket med en kompis nettopp som også hadde det samme problemet. Har Microsoft sperret for bruk av 7.5-klienten mon tro? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Kan være i forbindelse med det viruset? Jeg har verken lest, erfart eller hørt noe om det du beskriver i posten her.. Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Samme her, hva alternativ er det, jeg vil ikke bruke Live Messenger. Er det noen andre programmer jeg kan bruke? Lenke til kommentar
SF2-Guile Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ubuntu har ihvertfall en utrolig bra klient som heter Gaim. Vet ikke om det er mulig å få den til windows. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ubuntu har ihvertfall en utrolig bra klient som heter Gaim. Vet ikke om det er mulig å få den til windows. 9492328[/snapback] Gaim har byttet navn til pidgin og er crossplatform nå om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Takk gutter, herved vil jeg anbefale Pidgin til andre, veldig bra. Pidgin kan lastes ned her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå