SpyHunterX Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Jeg lurte på on noen vet hvor jeg kan få kjøpt sånn trødløs innternett motaker til den orginale xbox ikke 360. Prøver å få tak i en fordi den trådløse motakeren som hører til 360 fungerer ikke med routeren min, så fikk jeg ett tips om at den gamle trådløse motakeren skal virke, noen som vet mer om det og hvor jeg kan få tak i det? takker for alle svar Endret 13. september 2007 av SpyHunterX Lenke til kommentar
Noko Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg mener å huske at D-Link ga ut en motaker med det var ENORMT lenge siden... BTW: Hvilken router har du? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Kjøpt et accesspunkt med bridge-funksjonalitet. Linksys har en bridge som etter min erfaringer er stabil. Bare konfigurer og plugg inn i switchen og da har alle enheter plugget i switchen tilgang til nettet. edit: http://www.shg.no/link.asp?goto=infobox&va...ef=prisguide.no Endret 14. september 2007 av arnizzz Lenke til kommentar
mintman Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg har denne må min modda Xbox: D-Link DWL-G810 Funker glimrende den. Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg har denne må min modda Xbox: D-Link DWL-G810 Funker glimrende den. 9492417[/snapback] Jeg prøvde en slik men returnerte den da jeg ikke fikk den til å fungere. Klarer den å streame f.eks DVD ? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Streame DVD? Hva mener du med å streame DVD? Den klarer fint å streame musikk og film over nettverket hjemme. Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Streame DVD? Hva mener du med å streame DVD? Den klarer fint å streame musikk og film over nettverket hjemme. 9492570[/snapback] Med DVD mener jeg f.eks en .iso -kopi av en dvd-film. Typisk størrelse 4-5GB pr film. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Har ikke testet det, men det kan jeg prøve på når jeg har tid Endret 14. september 2007 av gstavdal Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Jeg mener å huske at D-Link ga ut en motaker med det var ENORMT lenge siden... BTW: Hvilken router har du? 9492210[/snapback] Routeren jeg har er D-link DI-624+, men det jeg mente var ikke at jeg skulle kjøpe ny router. Jeg skal ha den gamle trådløse adapteren som hørte til den orginale XBOX siden jeg ble fortalt at den ville funke med routeren min siden den nyeste ikke ville. BTW: er det noen som kan ha noen som helst logisk forklaring på hvorfor jeg ikke kan hoste ett spill på xbox live å så ikke spille med vennene mine som bor nærme meg, og sånn har det vært helt siden jeg fikk xboxen for lenge siden. Endret 14. september 2007 av SpyHunterX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå