N-pimpd Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg vil tru poenget var at flashbang`ane laga lyd....på cs:s kjem det ein heilt sjuk lyd når du blir flash`a!Desse lydane kan en fort bli vondt i hodet av....vil tru at han lurte om det gikk ann å "skru" av desse lydane. Egentlig ikkje komisk i det heile tatt. Volumknapp.. men man må være kjapp når flashbang blir kasta da...! Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 hehe! Den var morsom ja . Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Jeg får hodepine hvis jeg ikke kan se gjennom veggene. Går det ann å legge inn noe? Jeg skal ikke cheate... Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 IRL er jo flashbangs laget FOR å skape hodepine. Fint å høre at den digitale versjonen funker Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 IRL er jo flashbangs laget FOR å skape hodepine. Fint å høre at den digitale versjonen funker hahaha... den var nesten god.... Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 jeg får serri hodepine av den forbanna pipelyden til camo dritten i BF 2142 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå