Pin Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 har en netopia ngt router, og så en smc barricade router. Inntil jeg reiste på juleferie funka active mode som bare rakkern (brukte dc++ og port 1412) Så hadde jeg et lan her etterpå og testa aldri dc++ under lanet. Så når jeg nå skal koble meg på får jeg kun passice mode til og funke, har sjekka at filter sets og nat i netopian er riktig (trur det iaff) og åpna 412 (1412 har jeg ikke i filter sets da den skal være åpen der by default) for og teste med den porten men det funka heller ikke. Begge portene er forwarda i virtual server på smcn med port og enable og min lokale ip. Jeg ser ikke hvor feilen ligger.... Kan jeg ha spesifisert ipn feil i dc++? har spesifisert den jeg får på /dns på irc og på nettavisen mfl... Takk for alle svar, savner snabbhuben med aktive mode flytta denne posten fra bak i en gammel post til og lage en ny post, da jeg egentlig inså at den sannsynligvis ville få mere respons her... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Når du først flyttet den kunne du jo flyttet den til riktig kategori da. Internett og nettverk eller programvare ville vært korrekt Lenke til kommentar
Pin Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Når du først flyttet den kunne du jo flyttet den til riktig kategori da. Internett og nettverk eller programvare ville vært korrekt Tenkte på det, men siden det er så vide spm jeg hadde så tenkte jeg at denne posten omfatta så mange emner at det riktigste ville vært Annet om data! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Feilpostet i annet om data, passer bedre under inett og nettverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg