Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Altså, jeg skulle ta "utstyret" fram for min ukentlige "trening". Da jeg tok den fram så jeg at rundt forhuden (faktisk på selve hodet) så.. flassa jeg :S.. Noen som kan ha noen ideer om hvordan jeg kan bli kvitt dette? Jeg brukte glidemiddel sist gang, kan det ha noe med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har du brukt vanlig såpe der nede? Ikke skylt godt nok av igjen etterpå? Hva slags glidemiddel er det snakk om? Høres i alle fall ut som noe har forstyrra miljøet der nede og tørka ut snoppen din. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 ok. hva kan jeg gjøre for å "fikse" dette igjen da? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Det er bare rundt enden av penisen på forhuden, og faktisk litt på hodet.. Om den informasjonen hjelper... Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Flass? Er det ikke bare litt ru hud du ser? Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Flatlus? edit: Det du tenker på er da kukost (smegma) ? Vask deg mer nedentil! http://en.wikipedia.org/wiki/Smegma Endret 14. september 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå