Gå til innhold

Trenger litt info om kjøp fra Usa, sjekk av oppset

Anbefalte innlegg

Sorry for rare emnetittelen, men ble trangt om plassen ;)

Men først. Har satt sammen et oppsett jeg kunne tenkt meg noe tilbakemelding på og hva som eventuelt bør sees på en gang til.

Radiator

Cpu blokk

Vanntank

Slange

Pumpe

Det var da oppsettet, alt skal monteres i Kandalf LCS kabinettet som står under pulten her, vurderer også et antec kabinett eller noe i fremtiden, men vet ikke hvordan plassen og slikt er i de + at jeg må vente på neste "uttak av mammabanken" da :p

Og til mitt andre spørsmål, når jeg bestiller fra sidewinders hvor mye må jeg forvente i frakt og er oppkrav mulig?

Hvordan kan jeg trikse med momsen og blir denne pakken alt for stor til at jeg kan lure de? :p

Edit: Så etter slik "brønn" til å feste pumpa i som jeg ser noen har, men fant ingen hos sidewinders, har de ikke eller er jeg dårlig til å lete? ;)

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pja...

Ville muligens vurdert en slange med noe tykkere vegger hvis du skal bøye de rundt mange kriker og kroker, men ellers ser det meget brukbart ut det der.

Har bestilt en del fra Sidewinder for et par ukers tid siden, og for det der vil jeg anta at du må bla opp rundt 250 - 300 kr i frakt, avhengig av hvilken fraktmetode du bruker (dvs avhengig av hvor (u)tålmodig du er :p).

Oppkrav går dessverre ikke - ifølge nettsiden deres må du betale via kredittkort, paypal eller bankoverføring (noe jeg har hørt bankene tar et fett gebyr for, men ta det med en spiseskje salt), så med mindre du har noen gode venner med Visa eller bankkort (Paypal tar bankkort hvis jeg ikke er helt på jordet) så...

Når det gjelder brønn... Noe sånt du tenkte på? I såfall har jeg ikke sett noe sånt på Sidewinder, men det kan jo hende jeg er dårlig til å lete også :p

Lenke til kommentar

Pumpa er bra den, og radiatoren er en av de bedre i sin prisklasse etter det jeg har hørt. Skal du ha noe som gir merkbar forskjell så må du antagelig finne en Black Ice GTX eller en Thermochill. Da snakker vi fort $60 ekstra, og med mindre du skal blodklokke og trenger hver eneste lille grad (eller bare har for mye penger, sånn som meg :p) så tror jeg neppe det er verdt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...