Laat Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fikk nettopp melding av MSN 7.5 at jeg MÅ oppgradere til en nyere versjon av MSN. Jeg ønsker ikke det, for i mine øyne er 7.5 utrolig mye bedre enn Windows Live Messenger. Er det noen måte jeg kan fortsette å kjøre MSN 7.5 på? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Nei.. Jeg fikk det ikke til ihvertfall... Sleipt! Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Hei. Jeg bruker ikke MSN Messenger eller Windows Live Messenger selv, men jeg har installasjonsfila til MSN Messenger 6.2 liggende på maskina mi. Det er lenge siden jeg har prøvd det nå da jeg som sagt ikke bruker den, men sist jeg brukte den så var 6.2 updatert og da kom det vanligvis oppgraderingsmelding. Det gjorde det ikke på den som jeg har installasjonsfila til. Vet ikke om jeg får den meldinga nå, men jeg gjorde iallefall ikke det når jeg prøvde den sist. Det skal finnes versjoner som du ikke trenger å oppgradere slik jeg fant. Dere må bare lete. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Versjoner under 7.5 er jo ikke akkurat så bra da... Så det er lite poeng i å lete etter versjoner under den. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Fikk en mail her om dagen om at det er et kritisk hull og at de bare har fiksa det hullet i 8.1 versjonen. Derfor måtte alle PC-er på skolen oppdateres så fort som overhodet mulig. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Samme skjedde til meg, og problemet er at live messenger ikke funker på nettet her somehow, Kommer opp at internettet har blitt frakoblet. Noen som vet hva som kan være feil, siden ikke live messenger funker , men andre msnversioner gjør? Lenke til kommentar
emva Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det kritiske hullet i Live Messenger.. men på en skole er det jo egentlig ikke noe problem, da jeg tenker meg at ikke alle pcene har webkamera... ellers så er jeg enig med at 7.5 var go nokk, trenger ikke et fancy UI... HER er vist en forklaring på den påtvingte oppdateringen: "If you do not upgrade to a non-affected version of the MSN Messenger or Windows Live Messenger client, depending on your platform, you will be notified to upgrade on each attempt to sign on, " the company said in Tuesday's security bulletin. "If you do not accept the upgrade, you may not be allowed access to MSN Messenger or Windows Live Messenger service." Lenke til kommentar
abze Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Hvis missnøyet med å gå over til Pidgin www.pidgin.im Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Gaim er mye bedre enn msn Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 " updating is the future " dessverre Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Var svært så fornøyd med 7.0.. Men neida, jævlene vil ha meg til å gå over til noe jeg ikke liker.. Dermed avinstallerte jeg Msn og bruker nå i protest () Trillian. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 WLM 8.5 , YAY! Lenke til kommentar
abze Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Løsning Avinstaller Live Messenger. Last ner MSN 7.5 på nytt. Installer - gå til c:\program files\MSN Messenger ---- høyreklikk msnmsgr.exe og under fanen compatibilty, bruk windows 2000 Kilde http://msgshit.com/ Msn 7.5 finner du her: http://msgshit.com/msn75 Bruker ikke msn eller live messenger selv... irriterende slik de holder på, så likte når en løsning til problemet dukker opp, og måtte bare dele den hehe Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Haha... Nice! Nå som jeg har gått over til Live, gidder jeg ikke å snu til 7.5 igjen.. Det fungerer jo greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå