JoaJoa Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Noen som vet status angående flashmenyer på sony ericsson w850? Noen som er oppdatert ang dette? Vet det finnes w850 mobiler med flashmenyer, men hva må man gjøre? Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ikke sikker på om det gjelder w850, men på w810 som var netcom-brandet var flashmenyer deaktivert, det kan jo gjelde din oxo dersom du har en netcomlåst tlf med netcoms meny... I såfall er vel løsningen å låse opp og flashe tlf med orginalsoftware. I utgangspunktet skal flashmenyene virke "out of the box" dvs de skal virke slik som tlf var da den var ny! Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Har ikke noe med branding å gjøre på w850. Kjøpte den uten ab. Men jeg fant hva jeg lette etter Her ser dere et lite utdrag hva jeg mener med flash menyer: her finner dere guiden: http://myforum.lasyk.net/showthread.php?t=35532 alt på eget ansvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå