M.K Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Har tenkt å kjøpe Sony sin 40" D3000. Og lurte på hva skjermen tåler av fysisk belastning. Jeg har 3 smårollinger som vimser rundt, derfor lurte jeg på dette. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg vet ikke hva den tåler. Men jeg har et tips. Heng den høyere enn de kan nå. Lenke til kommentar
ak50224 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 (endret) Tror ikke den er svakere enn andre skjermer. Min virker solid. Også følger det med en greie så du kan skru den fast i TV-bordet. -sålenge dette er av tre. Mulig det følger med alle flatskjermer. Endret 14. september 2007 av ak50224 Lenke til kommentar
FCW Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har en PC LCD skjerm som en av ungene har tegnet (hardt) med kulepenn på. Det merket sitter enda . Har inntrykk av at LCDskjermen tåler ganske lite herjing, så jeg passer på som en smed at ungene ikke lager merker i min D3000 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Har en PC LCD skjerm som en av ungene har tegnet (hardt) med kulepenn på. Det merket sitter enda . Har inntrykk av at LCDskjermen tåler ganske lite herjing, så jeg passer på som en smed at ungene ikke lager merker i min D3000 <{POST_SNAPBACK}> Har samme inntrykket. LCD skjermen er liksom så "myk og ømfintlig" Skal liksom ingen ting til for å lage "bølger" med fingeren. Endret 29. oktober 2007 av TheOats Lenke til kommentar
FCW Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Vel....nå har det skjedd. Guttungen hadde en intens sverdkamp mot kaptein Sabeltann. Dessverre (for meg) var kaptein Sabeltann på TV'en.... Det endte med en liten skrape på min dyrebare TV skjerm, selv om den ikke sees tydelig så er den der allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå